KONTAKTAI

NAUDINGOS NUORODOS

Kelionė į Čekiją
2018-10-31

Tik prasidėjus rudens atostogoms gimnazistų grupė su mokytojomis Birute Bendoraitiene bei Laima Aštrauskiene išvyko pasigrožėti Praha.
                 Nuo pat ankstyvo spalio 31-osios ryto prasidėjusi kelionė autobusu truko ilgai, bet visus pradžiugino pagaliau pasiektas vienas iš kelionės tikslų - Vroclavas. Tai nuostabus miestas Lenkijos pietvakarinėje dalyje. Visus sužavėjo vakarinė ekskursija Vroclavo senamiestyje, aplankyta Šv. Jono Krikštytojo katedra, Švč. Mergelės Marijos bažnyčia, siauros šio miesto gatvelės, spalvotų namų eilės, universiteto pastatai bei senoji rotušė, kuriai pastatyti reikėjo beveik dviejų šimtmečių. Pirmasis įspūdis tik žadino norą pamatyti dar daugiau kaimyninės šalies miestų, įspūdingų architektūros šedevrų, tikrojo šios tautos gyvenimo bei kultūros.
                 Po nakvynės Lenkijos viešbutyje vykome apžiūrėti vieno unikaliausių Čekijos gamtos kampelių: vėjo, vandens ir temperatūros svyravimų suformuotų unikalių, iki 80 metrų į dangų kylančių smiltainio uolų, tarp kurių būdamas pasijauti visiškai mažas ir trapus. Nors antrąją kelionės dieną Čekijos oras buvo negailestingas, bet turistų akyse susidomėjimas lankytinais objektais nė kiek nesumažėjo, o gera nuotaika niekur nedingo. Vėliau aplankėme šokiruojančią Sedleco kaulų koplyčią, kurios interjerą puošia maždaug keturiasdešimt tūkstančių žmonių skeletų, priverčiančių susimąstyti apie gyvenimo prasmę ir vertę.
                 Trečiąją dieną susipažinome su pagrindiniu kelionės tikslu – Čekijos sostine. Lankėmės Prahos pilies teritorijoje, kur stovi įspūdinga gotikinė Šv. Vito katedra, pasivaikščiojome pilies kiemuose ir pilį supančiuose parkuose, iš kurių atsiveria nuostabi miesto panorama. Taip pat pabuvojome Mažajame mieste, įsikūrusiame  po Prahos pilimi, bei barokinėje Šv. Mikalojaus bažnyčioje. Po to perėjome Karolio IV pėsčiųjų tiltą, puoštą barokinėmis skulptūromis ir pasiekėme senamiestį, rotušę, unikalų ir visame pasaulyje žinomą bei seniausiai veikiantį astronominį laikrodį, paragavome tradicinių čekiškų patiekalų.
                 Puikios emocijos, šauni gimnazistų kompanija, be galo supratingi ir draugiški mokytojai, įdomūs gidės pasakojimai, smagūs vakariniai pasibuvimai, dainos autobuse, žmonių paprastumas bei nuoširdumas, architektūros grožis, didingos bažnyčios, gamtos unikalumas… Manau, jog šios kelionės įspūdžiai net ir po daugelio metų pralinksmins ir leis nors trumpam prisiminti, ką jautėme šias kelias dienas.
                                                                                                        Raminta Majauskaitė, 3b kl.
NUOTRAUKOS
Kitos naujienos
PAGRINDINIS
© 2016 - 2024. Šakių “Žiburio” gimanazija. Visos teisės saugomos. Kopijuoti turinį be raštiško gimnazijos sutikimo griežtai draudžiama.